DEAD TRIGGER 2 Zombie Shooter hack patch Äventyrsgenrer

Äventyrsgenrer DEAD TRIGGER 2 Zombie Shooter

 

 

⬇⬇⬇⬇⬇⬇

firstgamehack.com

▲▲▲▲▲▲

 


tomatometer 4,7 / 5 stjärna

Lägg märke till att jag spelade den första döda triggeren och var väldigt imponerad och uppföljaren är dubbelt så underhållande. Men jag känner att det måste göras förändringar i spelen. För Kina-regionen är det första uppdraget "hej shanghai". Jag får ordet men Shanghai är som på andra sidan Kina jämfört med där uppdraget är. Nästa sak är valutabalansen i spelet. Det verkar som om mina pengar redan är borta efter ett uppdrag. För nybörjare måste du verkligen spara för att blomstra i spelet. Efter ett uppdrag måste jag uppgradera mina vapen (vilket kan kosta förmögenheter) eftersom viruset muteras snabbare än Usain Bolt. Jag gillar att spelet faktiskt belönar spelaren lite mer för att de faktiskt kan komma ikapp. En annan sak är vapen. Det finns definitivt mer coolare vapen och en större variation jämfört med det senaste spelet, men ritningar ges inte i den mängd du förväntar dig. Du kan bara få blått tryck genom att döda elit zombies och du kan bara få en av hela uppdraget (ibland kan du få två). Jag förstår utvecklarna som försöker balansera hela saken, men det tar bara för lång tid. När du har slutfört ett kampanjuppdrag, som alltid tappar ett blått tryck, tar det som 10 minuter att låsa upp nästa uppdrag. Du lägger så småningom på det eftersom vårt uppmärksamhetsområde är som en fågel. Det jag föreslår är att spelet ger spelare chans att spela uppdrag som gör att de kan få ritningar

Versionsanmärkningar FUNKTIONER OCH INNEHÅLL

Underhållning

enhet apple ipad

Slåss om överlevnad i en zombie-apokalyps med denna hjärtstoppande första person-skytt. Välj från ett galen arsenal av stridsvapen och slåss mot de vandrande döda i skrämmande miljöer runt om i världen

Undertexter Survival Horror Shooting Game


Dead trigger 2 zombie survival shooter mod apk nedladdning.
Dead trigger 2 zombie shooter gratis.
Dead trigger 2 zombie shooter game.
Dead trigger 2 zombie shooter.

Dead trigger 2 zombie shooter nedladdning. Dead trigger 2 zombie shooter 3. Dead trigger 2 zombie shooter unblocked. Dead trigger 2 zombie shooter genomgång. Dead trigger 2 zombie shooter mod apk obegränsade pengar och guld. Dead trigger 2 zombie shooter mod. DEAD TRIGGER 2 Zombie shooter media. DEAD TRIGGER 2 Zombie scooter peugeot. Dead trigger 2 zombies shooter för pc.

Dead trigger 2 zombie shooter cast. Dead trigger 2 zombie shooter youtube. Dead trigger 2 zombie shooter game download. DEAD TRIGGER 2 Zombie scooter 50. Dead trigger 2 - zombie survival shooter. Dead trigger 2 zombie shooter 4.

 

 

 

Kommentera här: